Na kvalite našej výučby nám záleží
25.07.2016
Počas celého školského roka monitorujeme kvalitu našich služieb. Sledujeme spokojnosť študentov s kurzami, kontrolujeme kvalitu výučby a pracujeme na rozvoji našich lektorov.
Spätná väzba klientov
Na zisťovanie spätnej väzby od našich klientov používame dvakrát ročne dotazníky, ktoré hodnotia ich spokojnosť s lektorom a výučbou. Pracovníci Oddelenia starostlivosti o zákazníkov počas roka overujú spokojnosť klientov aj telefonicky a e-mailom a snažia sa vyhovieť všetkým požiadavkám a špecifickým prianiam študentov. Výsledky prieskumu spokojnosti sa pravidelne prezentujú a diskutujú na tímových poradách; v prípade akýchkoľvek nedostatkov okamžite riešime situáciu k úplnej spokojnosti klienta. Pravidelne tiež telefonicky zisťujeme spokojnosť s komunikáciou s našou jazykovou agentúrou u jednotlivcov aj firiem.
Zabezpečenie kvality výučby
Toplingva má k dispozícii metodičku výučby, ktorá kladie veľký dôraz na výber lektorov – kľúčový predpoklad kvality výučby. Overujeme nielen vzdelanie kandidátov, ale aj ich prax, referencie a osobnostné predpoklady.
Metodička sleduje prácu lektorov prostredníctvom observácií, poskytuje didaktickú podporu a dohliada na dodržiavanie metodických plánov. Pre lektorov pravidelne organizujeme metodické semináre a workshopy, ktoré majú za cieľ ich vzdelávať a neustále zlepšovať kvalitu našich služieb.
Metodička je k dispozícii aj našim klientom, ktorí sa na ňu môžu kedykoľvek obrátiť so svojimi otázkami a pripomienkami k výučbe, bez nutnosti čakať na dotazník. V prípade nespokojnosti s lektorom, štýlom výučby alebo zameraním kurzu metodička v spolupráci s Oddelením starostlivosti o zákazníkov okamžite zabezpečuje nápravu.
Aktuálne
S radosťou oznamujeme všetkým našim súčasným aj budúcim klientom, že z výsledkov spätnej väzby z dotazníkov a osobných podnetov vyplynulo, že dosahujeme STOPROCENTNÚ SPOKOJNOSŤ s kvalitou poskytovaných služieb. Oceňujete nás napríklad za:
- najnižšie ceny na trhu
- profesionálne vedenú výučbu a jasnú štruktúru každej lekcie
- milých a usmievavých lektorov
- ochotné Oddelenie starostlivosti o zákazníkov
- príjemné prostredie
Takmer polovica nových študentov v školskom roku 2016/2017 prišla na základe odporúčaní našich súčasných klientov – ĎAKUJEME!